wtorek, 15 września 2020

Projekt ustawy żydobolszewickiego rządu Moryca Szwindla, zwanego Morawieckim

 Czytelniku historia pisze się na naszych oczach, a my znów jesteśmy ślepi i głusi.

Obecnie pomimo złamania wszystkich przepisów obecny żydobolszewicki rząd warszawski projektuje kolejną bolszewicka ustawę.

http://orka.sejm.gov.pl/Druki9ka.nsf/Projekty/9-020-227-2020/$file/9-020-227-2020.pdf#:~:text=%E2%80%9EArt.,lub%20by%C5%82oby%20istotnie%20utrudnione.%E2%80%9D%3B&text=Przepisy%20art.

Projekt 

USTAWA z dnia … 

o zmianie ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych 

Art. 1. W ustawie z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. poz. 374, z późn. zm.1)) wprowadza się następujące zmiany:

1) po art. 10c dodaje się art. 10d w brzmieniu: „Art. 10d. Nie popełnia przestępstwa, kto w celu przeciwdziałania COVID-19 narusza obowiązki służbowe lub obowiązujące przepisy, jeżeli działa w interesie społecznym i bez naruszenia tych obowiązków lub przepisów podjęte działanie nie byłoby możliwe lub byłoby istotnie utrudnione.”;

...................

Art. 2. Ustawa wchodzi w życie z dniem następującym po dniu ogłoszenia.

W uzasadnieniu czytamy  UZASADNIENIE 

Zapobieganie i zwalczanie choroby zakaźnej jaką jest COVID-19 wymaga szczególnych rozwiązań. Standardowe działania podejmowane przez osoby wykonujące czynności mające na celu przeciwdziałanie COVID-19 pozostają bowiem niewystarczającym środkiem do skutecznego przeciwdziałania tej chorobie. 

Wiedza o COVID-19 jakkolwiek jest coraz większa, to wciąż niedostateczna, aby móc przewidzieć każdy aspekt walki o zdrowie i życie zakażonych. W stanie epidemicznym powodowanym COVID-19 niejednokrotnie niezbędne staje się zatem inicjowanie nagle działań ponadstandardowych, trudnych do pogodzenia z obowiązkami służbowymi i obowiązującym stanem prawnym, a jednocześnie niezbędnych do osiągnięcia zakładanego celu. Celem ustawy jest wprowadzenie rozwiązania, które pozwoli wyłączyć bezprawność, a w konsekwencji przestępność, czynu polegającego na naruszeniu obowiązków służbowych lub innych przepisów przez osobę działającą na rzecz zapobiegania oraz zwalczania choroby zakaźnej COVID-19. Konstrukcja proponowanego kontratypu nawiązuje do konstrukcji stanu wyższej konieczności. Wymagane jest bowiem spełnienie zasady subsydiarności, tj. stwierdzenie, że osiągnięcie wskazanego celu w inny sposób nie było możliwe lub było istotnie zagrożone. W proponowanym rozwiązaniu uwzględniono również kryterium interesu społecznego. 

Należy zauważyć, że zgodnie z obowiązującą w Kodeksie karnym zasadą, wyeksplikowaną w art. 4 § 1 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. – Kodeks karny (Dz. U. z 2019 r. poz. 1950 i 2128 oraz z 2020 r. poz. 568, 875 i 1086), sąd stosuje ustawę obowiązującą w momencie orzekania, chyba że poprzednia ustawa jest względniejsza dla sprawcy. Nie pozostawia to wątpliwości, że proponowany przepis znajdzie zastosowanie do czynów popełnionych także przed wejściem w życie tego przepisu. Nie można uznać, że względniejsze dla sprawcy będą przepisy inne niż te, które wyłączają przestępność jego czynu, o ile w danej sprawie spełnione zostały stosowne przesłanki. W projekcie ustawy przewidziano także przedłużenie obowiązywania przepisu stanowiącego podstawę do polecenia pracownikowi wykonywania pracy zdalnej. 

Rozwojowy charakter walki z pandemią COVID-19 oraz konieczność podejmowania dynamicznych działań mających na celu przeciwdziałanie skutkom pandemii, muszą mieć swoją podstawę prawną i legitymizować pierwszeństwo dążenia do ochrony życia ludzkiego nad niekiedy negatywne skutki podjętych działań. Dlatego też zagrożenie dla zdrowia i życia ludzi jakie powoduje zakażenie COVID-19 i konieczność podejmowania niezwłocznie wszelkich działań przeciwdziałających temu stanowi, wydaje się być wystarczającym uzasadnieniem dla określenia terminu wejścia w życie ustawy na dzień następujący po dniu ogłoszenia tego aktu prawnego. 

Termin ten ma uzasadnienie zarówno w odniesieniu do regulacji dotyczących wyłączenia odpowiedzialności karnej w zakresie określonym w projekcie ustawy, jak również w odniesieniu do przedłużenia możliwości wykonywania pracy zdalnej. Projekt ustawy nie wpływa sektor finansów publicznych. Projekt ustawy nie wpływa na działalność mikroprzedsiębiorców oraz małych, średnich i dużych przedsiębiorstw. Przedmiot projektowanej regulacji nie jest objęty prawem Unii Europejskiej.

Tłumacząc z polskiego na nasze oznacza to:

- WPROWADZĄ NAM STAN WOJENNY,

Wszyscy politycy, wszyscy urzędnicy, którzy popełnią jakiekolwiek przestępstwo kowidowe, będą usprawiedliwieni.

- Nie będzie można ich za to przestępstwo posadzić do więzienia.

-  Czyli przestępstwo... nie będzie przestępstwem.

Aby łatwiej to zrozumieć wizualnie zobaczysz dużo zer na obecnych papierkach zwanych pieniądzem, a potem zamienią tam bitowo - dzwonkową nową walutę cyfrową.



I teraz się zastanów, jak odwracają naszą uwagę, na wprowadzanie demokracji na Białorusi, że Rosja zagraża światu?

Ale jak się ma pejsate wojsko i służby, czyli bezrozumną hołotę to się nie dziw, jak łatwo jest nami manipulować.

Wszystko można zmienić w ciągu 30 dni zawsze......, ale czy tak będzie.................





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz